top of page

Opinie

Co mówią o mnie inni

ósmoklasista

informacja zwrotna z anonimowej ankiety

Bardzo Pani dziękuję za poświęcony nam czas, uśmiech, pozytywne nastawienie. Dostosowywała się Pani do tak naprawdę każdego ucznia - od tych, co wiedzieli co chcą robić w życiu, po tych co nie mają zielonego pojęcia. Ciekawe sposoby angażowania nas w lekcję. Dzięki tym zajęciom mam sprecyzowaną listę szkół, planów i jestem gotowa, żeby otworzyć nowy rozdział w moim życiu - naukę w liceum.

ósmoklasista

informacja zwrotna z anonimowej ankiety

Dziękuję za rozjaśnienie mi obrazu mojej przyszłości, pokazanie możliwości i pokazanie, że marzenie nie jest głupie. Dzięki temu znam już szkołę mojego pierwszego wyboru i nie czuję strachu związanego z niewiedzą.

licealista

informacja zwrotna z anonimowej ankiety

Przyjemna atmosfera, brak presji itp. to wszystko na pewno sprawiło, że stałem się bardziej otwarty. Budziła Pani moje zaufanie, dzięki czemu nie bałem się niczego powiedzieć, nie wstydziłem się, odnosiłem wrażenie, że można z Panią porozmawiać o wszystkim.
Testy psychologiczne/pytania potwierdziły wiele przypuszczeń i z pewnością zwiększyły mój poziom samoświadomości. Dzięki temu wiem teraz, czego powinienem szukać, a późniejsze spotkania pokazały mi, gdzie mam szukać.
Zachęciła mnie Pani do większego zainteresowania przyszłymi kierunkami, drzwiami otwartymi itp. bo przyznam, że samemu z siebie nie tak łatwo się za to wziąć.
Ponadto wszystko było dostosowane do mnie samego, wydaje mi się także, że mocno się Pani zaangażowała (chociaż w sumie to przecież Pani praca :) ), co sprawiło, że ja również chciałem się zaangażować.
Możliwość wyboru terminów spotkań przeze mnie też była świetną sprawą.

ósmoklasista

informacja zwrotna z anonimowej ankiety

Wszystko było dopięte na ostatni guzik, mimo 8.00 rano Pani uśmiechała się do nas i widać było tą chęć pomocy, że nie zostaliśmy ze wszystkim sami.

ósmoklasistka

informacja zwrotna z anonimowej ankiety

Jest pani fantastyczną osobą i podobało mi się jak pani przedstawiała różne sytuacje na przykładzie swojego życia dzięki czemu wiem jak się zachować w danej sytuacji. W pierwszym pytaniu zaznaczyłam wszystko, ponieważ wszystko było dla mnie bardzo ważne.

mama ósmoklasistki

Karolina Miler

Dzięki cudownej atmosferze panującej podczas spotkania można odnieść wrażenie, że rozmawia się z koleżanką. To bardzo ważne, bo nie ma bariery, a jest zaufanie i akceptacja. Opinia jaką córka otrzymała jest bardzo wyczerpująca, omówiona i przeanalizowana w każdym punkcie. Wybór szkoły był zgodny z sugestią i był to strzał w 10! Ogromne zaangażowanie Pani Ani w trakcie i po konsultacji, pomoc jeszcze kilka tygodni po jest niespotykana. Polecamy z całego serca.

osoba pracująca

Marta Kędziora

Najlepszy doradca zawodowy 🏆 Dajesz siłę i wsparcie, jakiego się normalnie nie dostaje. Mi dałaś siłę ubiegania się o pracę marzeń. Bez ciebie nigdy nie miałabym takiej siły... czasami człowiek potrzebuje wsparcia, podpory i wytłumaczenia, że to, co robi, ma sens... ty dajesz siłę do życia i sięgania dalej niż są nasze marzenia.

mama ósmoklasisty

Wioletta Rumowska

Bardzo żałuję, że dopiero niedawno trafiłam na Panią Anię: pełen profesjonalizm, ogromna wiedza, zrozumienie dla potrzeb drugiej osoby, empatia i życzliwość. Oferuje pomoc i wsparcie wykraczając poza swoje obowiązki zawodowe stawiając zawsze na pierwszym miejscu drugiego człowieka. W kontakcie sympatyczna, uprzejma i bardzo miła. Polecam gorąco wszystkim szukającym swojej drogi - uczniom i rodzicom.

mama ósmoklasisty

informacja zwrotna z anonimowej ankiety

Zbudowanie atmosfery zaufania i bezpieczeństwa - Ignacy miał poczucie, że może mu Pani pomóc, my również otworzyliśmy się i chcieliśmy podzielić naszymi myślami, mając jednocześnie poczucie, że Pani nas uważnie słucha. Cenne wskazówki - także jasne informacje: co? gdzie? kiedy?

rodzic ósmoklasisty

informacja zwrotna z anonimowej ankiety

Dobry kontakt, dobra atmosfera, trafne parafrazy i rzetelne podsumowania, poczucie wysłuchania. Rzeczowe informacje, w punkt; podane prostym językiem. Pokazania systemu. Przygotowanie własnych propozycji, poszerzenie pola widzenia dot. ścieżek kształcenia.

bottom of page